Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania w budynku i jest integralną częścią umowy do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku za wynajęcie pokoju lub apartamentu.

  1. Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 15.00, a kończy się o godzinie 10.00 dnia następnego. Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania, w miarę dostępności wolnych pokoi. Późne zameldowanie tj. po godz.19.00, możliwe jest jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu i opłaceniu z góry całego pobytu.
  2. Pokoje w Villii Magnolia wynajmuje się po przedłożeniu dokumentu tożsamości oraz po uregulowaniu zapłaty. Płatność w obiekcie wyłącznie gotówką.
  3. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 07.00 rano.
  4. Zachowanie gości w obiekcie oraz osób trzecich nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Właściciel może odmówić dalszego pobytu osobie, która narusza tę zasadę, nawet w trakcie trwania doby noclegowej.
  5. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokojach do godziny 22.00. Po tej godzinie uprasza się o opuszczenie obiektu lub opłacenie noclegu przez osoby niezameldowane.
  6. W całym obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów. Złamanie zakazu będzie skutkowało karą w wysokości 200 zł.
  7. Zakazuje się wprowadzania zwierząt domowych.
  8. Po wyprowadzeniu się i opuszczeniu pokoju klucze należy zwrócić w wyznaczone miejsce.
  9. Gość  ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wchodzących w skład wyposażenia lokalu oraz znajdujących się w nim urządzeń technicznych, które powstały z winy Gościa lub innych osób przebywających razem z nim w pokoju.
  10. W razie wystąpienia jakiejś szkody Goście powinni niezwłocznie powiadomić o tym fakcie.
  11. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione w pokoju.
  12. Przedmioty pozostawione w pokoju po jego opuszczeniu będą przechowywane przez 30 dni.
  13. Za zgubienie kluczy do pokoju lub apartamentu pobrana będzie opłata w wysokości 100 zł.
  14. Rezerwację gwarantujemy jeżeli na konto zostanie wpłacony zadatek w wys. 30% wartości całego pobytu. W przypadku odwołania rezerwacji na mniej niż 72 godziny przed rozpoczęciem się doby noclegowej lub w przypadku nie pojawienia się gościa w obiekcie, zadatek w całości przepada.
  15. Skrócenie pobytu nie jest związane ze zwrotem pieniędzy.
  16. Nie odpowiadamy za awarie i ich skutki od nas niezależne.
  17. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, którego stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających.

ŻYCZYMY UDANEGO POBYTU!